Tuesday, November 24, 2009

KATA MAK!

24/11-GATHERING SMKSI
Hari ni merupakan first meeting utk buat Pertubuhan Alumni SMKSI. So, kiteorang datang dalam kul 12 rumah haq. Settle-settle kat dapur. Tolong-tolong mana yang patut. Dalam kul 2, isi borang pendaftaran. 2.30 start MAKAN! hehe ;p. Masa makan tuh tunggu gak orang-orang yang dah meng'confirm' kan kehadiran mereka. Tunggu punya tunggu punya tunggu, tak jugak2 datang. Wa mengang! Serius! Kalau takmau kasi komitmen tak perlu berjanji! Ingat wa suka-suki ke nak wat ini benda! Wa pun buat sebab wa komited ngan ini benda! WA ADA KOMITMEN! Lu orang kasi wa panas! Seriously! Tapi takpelah, mungkin dorang ada emergency case or whatsoever yang aku tak tau. Jadi, secara totalnya AKU FAHAM! Kadang-kadang aku kagum ngan diri aku sendiri, sebab aku kalau wat keje mmg aku wat sungguh2 dan kadang-kadang aku macam tak percaya yang benda tuh menjadi! So, bila dah jadi, aku lah orang paling EXCITED! Tapi takdelah aku nak tunjuk depan orang. Simpan dalam sudah! ;)
Meeting hari ni secara totalnya boleh dikatakan BERJAYA! Yahoo! =). Walaupun ada certain yang tak show up! Tapi takpelah, asal objektif meeting tercapai. Its more than enough for me! Thanxalot kepada tuan pengarah yang mencadangkan rumahnya sebagai tempat meeting. Kiteorang buat rumah tuh macam rumah kiteorang sendiri. SO SORRY HAQ! AND THANXALOT! Plus, thanxalot kepada semua yang datang bagi sokongan tadi! Seriously! U're guys such an amazing buddies i've ever have! Terima kaseh banyak2! =)

Kata mak: awak sibuk dah macam Dato' Shahrizat Jalil! ahahaha. Menanah perut gelakkan ulasan mak tuh. Tapi, jauh di sudut hati, aku berharap itu satu doa. Mudah-mudahan aku pun mampu menyumbang kepada anak bangsa sendiri, tak banyak pun; sikit pun jadilah! =)

Kata mak lagi: kawan awak yang wahab tuh (merujuk kepada haq sebab mak tak tau pun nama betul haq. hehe ;p) dah macam Dato' Seri Najib! Wahahahahaha! Gila saket ginjal gelak! Serious! Haq macam Najib! Mmg kelakar! Tapi tulus dari hati ni, aku salute ngan haq sbb cara dia buat kerja teratur wpun banyak benda yang dia lupa contohnya macam map! huhu. BTW haq sememangnya seorang tuan pengarah yang TERBAEK!

There's nothing much that I can say rite now! Except for saying that: mak saya memang seorang yang COOL! =)

No comments:

Post a Comment