Friday, November 13, 2009

TERSENYUM SENDIRIAN

Masa aku tulis ini entry, aku masih memutarkan lagu yang sama, ANGGUN. Aku tak bosan dengan lagu ni. Ayat puitis sang ayah buat sang anak. =)

Tersenyum sendirian? Aku memang suka tersenyum sendirian. Kali ni aku tersenyum kerana si dia. Ya! Si dia yang pernah membuatkan aku mengungkapkan ayat KUCIWA! Tapi hari ni dia mampu buat aku tersenyum dengan kerenahnya yang kebudak-budakan.

Dia nampak aku di luar. Lantas dia turut keluar sambil membasuh kereta, KONONNYA! Bila dia masuk, dia karaoke pulak! Gila! Saja nak tarik perhatian lagaknya! Wa mengang betul dengan ini mamat! Lu faham tak?! Wa mengang dengan lu! Sebab lu mampu membuat wa tersenyum walaupun wa memang sakit hati gila dengan lu!

Aku harap aku dapat lupakan mamat ni ASAP!

2 comments:

  1. saba2,,biasa la tu,,hish bajet howt siot mamat tu,,daaaaaaaa~pliz la,,
    hehe,,nnt kte cr lain erk,,hehe

    ReplyDelete
  2. haha. tau takpe! seriously dye memang suka budget HOT GILA! tapi sebab dye budget la ai jatuh hati kat arjuna tuh! haha. takmo. takmo. ai takmo dye! =(

    ReplyDelete