Tuesday, November 24, 2009

BILA LARUT MALAM

"Malam ini ku sendiri
tak ada yang menemani
seperti malam-malam
yang sudah-sudah.

Hati ini selau sepi
tak ada yang menghiasi
seperti cinta ini
yang selalu pupus."

Tiba-tiba je teringat bait-bait lagu nih dan rasa nak menulis. Well, rite now, aku makin melupakan dia. Aku sedaya-upaya menjauhkan diri daripadanya. Mungkin kerana aku makin yakin yang minatnya hilang langsung dekat aku. Yes! aku tau aku siapa! Aku tau aku macam mana! Dan aku sedar aku bukanlah 'type' dia! Takpelah, mungkin ada hikmah di sebalik semua ni. Walaupun sakit, walaupun susah, tapi aku akan tetap berusaha lupakan dia. Actually, baru aku tau yang aku nih sebenarnya seorang yang sangat setia and willing to do anything towards someone I'm in love to. Well, mungkin benda nih baek kalau aku dah betul-betul jumpa jodoh yang baek! AMIN! =)

Buat masa sekarang, mungkin aku agak takut untuk menaruh harapan dalam ini hal lagi. Because to me its really complicated! Aku letak harapan tapi last-last harapan aku ditarik balik. Mungkin susah kot nak dihargai harapan tuh, Ataupun, mungkin aku yang terlampau buta tak mampu menilai yang mana yang benar yang mana yang palsu. Aku sangatlah sensitif lately sampaikan aku tengok drama pun aku boleh nanges bila tengok part lelaki maenkan perempuan. Aku rasa tak patut lelaki buat macam tuh! Lu orang ingat ini perempuan semua tak ada hati dan perasaan ke?! Tolongla faham! Ataupun, mungkin aku yang terlebih sensitif! SEMUANYA MUNGKIN!

1 comment:

  1. pewwiitt~wa tabik sm lu kakkku,,haha,,
    bgs2,,ni kakk wa yg trsyg,,lantak p lah mamat tu,,ramai lg,yg kaya,baik,hensem,n beriman,,,hehe,,
    eh2,,wa cm knl je lgu tu,,huhu,,
    lagu wa la,,eh2 sejak bl kakk jth aty ni,,haish,,xpe2 kali ni wa izinkn kkk tulis,,haha

    ReplyDelete